INFORMACE A FAQ

Home » INFORMACE A FAQ

Doprava

Jakmile budou dokončeny další kroky objednávky, obdržíte e-mailem aktuální informace. Kromě toho můžete po vytvoření účtu na webových stránkách Elite Store zkontrolovat stav své objednávky v zákaznickém panelu.

Náklady na doručení se vypočítají při přidání produktu do košíku. Náklady na doručení se vypočítávají na základě velikosti a hmotnosti objednaných produktů. Při přidání produktu do košíku se v malém vyskakovacím okně zobrazí náklady na doručení. Pouhé přidání produktu do košíku neznamená jeho zakoupení. Z nákupního košíku můžete nezávazně odebírat a přidávat produkty.

V závislosti na objednaných produktech obdržíte objednávku prostřednictvím kurýra nebo specializované logistické společnosti.

Platba

Nabízíme několik způsobů platby – Platba kartou, Google pay, Apple pay

V současné době neumožňujeme nákupy na splátky.

O všech akcích a slevách vás informujeme. Rychlejší přístup k nim získáte vytvořením zákaznického účtu na webových stránkách Elite Store.

Objednávky & Vrácení

Zakoupený produkt můžete vrátit před uplynutím 30 dnů od nákupu. V případě vrácení zboží – odstoupení od smlouvy je zákazník povinen uhradit náklady na zpětné zaslání.
Pokud jste obdrželi poškozený nebo vadný výrobek, nahlaste nám prosím problém. Prověříme problém a navrhneme nejvýhodnější řešení. Vaši stížnost vyřídíme nejpozději do 14 dnů.

Vrácení zboží nebo reklamaci můžete nahlásit kliknutím na odkaz „Reklamace“ v dolní části zápatí nebo nás můžete kontaktovat e-mailem. Naši konzultanti vás provedou celým procesem.

Více informací o reklamacích a vrácení zboží najdete v obchodních podmínkách našeho obchodu.

Scroll To Top
  • Menu
Close
0 Seznam přání
Domů

Váš košík 0

Close

Shopping cart is empty!

Continue Shopping